Schowek - Wyszukiwarka ofert
Cardor Holiday Complex

Cardor Holiday Complex

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Basen kryty, Basen odkryty, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Bez paszportu, Parking, Wyposażenie domowe

2 684 zł / os. -5%  2 812 zł 
termin09.10 - 15.10.2024, 7 dni
transport Wrocław / godz. 12:50, śr.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywienieAll inclusive
zakwaterowanieApartament Standard
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 32 / 241 97 70
  • kom. 555 619 620
  • Pon - Pt: 10.00 - 20.00 / So: 10.00 - 21.00

Opis

Opis
Cardor Apartments*** położony jest w zatoce Św. Pawła w miejscowości Qawra  w pobliżu sklepów, barów i restauracji. Odległość od publicznej plaży około Bugibba Perched Beach 450m, plaża Qawra Point Beach około 500m ( leżaki i parasole płatne ). Odległość od lotniska około 17km, Mellieha Family Park około 4km, Malta National Aquarium około 1,5km, Valletta około 13km.
Do dyspozycji Gości: recepcja, basen, taras słoneczny, brodzik dla dzieci, WiFi, przechowalnia bagażu.   Obiekt posiada 29 apartamentów, wyposażonych w łazienki ( WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów ), aneks kuchenny, TV sat, telefon, balkon/taras ).
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki