Schowek - Wyszukiwarka ofert
Sousse Pearl Mariott Resort

Sousse Pearl Mariott Resort

KategoriaKategoriaKategoriaKategoriaKategoria
7 919 zł / os.
termin11.08 - 18.08.2024, 8 dni
transport Warszawa / godz. 21:20, nd.
szczegóły przlotu
zakwaterowanieDorosłych: 2, Dzieci: 0
wyżywienieAll inclusive
zakwaterowanieExecutive z widokiem na morze EXE SV
TerminyZMIEŃ KRYTERIA
Obliczanie ceny całkowitej ... wait ...
Rezerwuj Zapytaj

Zadzwoń

  • tel. 32 / 241 97 70
  • kom. 555 619 620
  • Pon - Pt: 10.00 - 20.00 / So: 10.00 - 21.00

Opis

Udogodnienia: Klimatyzacja, Dostęp do internetu, Ułatwienia dla niepełnosprawnych, Sporty wodne, Golf, Blisko lotniska, Przedszkole, Basen kryty, Basen odkryty, Fitness/siłownia, Dla rodzin z dziećmi, Kurorty nadmorskie, Parking, Wellness, Darmowe WiFi
Odległość od plaży: 100 m.
Odległość od stoku narciarskiego:
Opis
LOKALIZACJA - w Sousse, ok. 3 km od centrum miasta, ok. 18 km od lotniska w Monastirze, ok. 50 km od lotniska w Enfidhi
PLAŻA - ok. 50 m od hotelu, przejście przez promenadę, plaża piaszczysta, publiczna,  parasole i leżaki płatne
HOTEL - 222 pokoje w 8-piętrowym budynku, 24h recepcja, lobby, windy, kantor, parking, 2 restauracje, 1 restauracja a'la carte (płatna), 2 bary
Płatne: 5 sal  konferencyjnych, pralnia, room-service
Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych bezpłatne
POKOJE - Typu Standard - ok. 24 m2, dla max.3 osób (2 osoby dorosłe, możliwość jednej dostawki; 2+1)
Wysposażenie standardowe: klimatyzacja, łazienka (WC, wanna/prysznic, suszarka do włosów), TV-sat, telefon, zestaw do kawy/herbaty, sejf, minibar (płatny), bakon/taras (stolik, krzesełka)Inne dostępne pokoje:
Typu Superior z bocznym/frontalnym widokiem na morze dla max. 3 osób (2+1)
Typu Executive z bocznym/frontanym widokiem na morze dla max. 3 osób (2+1)
Typu SINGLE (pokój jednoosobowy)
Oferta zawiera zdjęcia przykładowych pokoi.REKREACJA, SPORT, ATRAKCJE  - 2 baseny zewnętrzne,  parasole i leżaki przy basenie bezpłatne, ręczniki kąpielowe za kaucją, basen kryty, siłownia, lekkie animacje
Płatne: zabiegi w centrum SPA
Więcej informacji o hotelu:https://www.marriott.com/en-us/hotels/mirms-sousse-pearl-marriott-resort-and-spa/overview/ 
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA
Cena zawiera:
- obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- opłaty lotniskowe i paliwoweKlienci przylatujący do Tunezji są pod opieką polskojęzycznego rezydenta.
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego.
Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem.
Wysokość podatku: hotele 2* - 4 TND za noc/os; hotele 3* -  8 TND za noc/os; hotele 4* i 5*- 12 TND  za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12. 
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Klimatyzacja włączana jest w wysokim sezonie (lipiec/sierpień). Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów hotele mogą przygotować "lunch pakiety", w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Galeria

Terminy

Proszę czekać ...
Wczytuję terminy

Dopłaty i zniżki